Bine am venit in blogosfera!

Salutare tuturor! Dupa indelungi ezitari mi-am facut si eu un blog. De fapt trebuie sa fiu sincer si sa spun ca prietenul Vlad Herman mi l-a facut, pentru ca ar fi durat cred ca mult prea mult sa-mi explice cum sa-l fac eu. Nu stiu cat de des voi scrie aici, dar promit ca ma voi stradui. Este sigur insa ca nu voi scrie doar ca sa ma aflu in treaba. Evident ca sportul va ocupa un loc de cinste pe blog, dar voi scrie si altceva.

Ideal ar fi, ca orice blogger care se respecta, sa fac si niste bani cu acest blog. Deci mai in gluma, mai in serios cei care vreti o asigurare RCA sau o asigurare obligatorie a locuintei, nu ezitati sa ma contactati.

Acest articol a fost publicat în De prin oras și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Bine am venit in blogosfera!

  1. Mircea Pauseniuc spune:

    noa….amu’ ma gindesc sa-mi fac si eu blog…vad ca ies si ceva „minintai”de aici🙂

  2. Mircea Pauseniuc spune:

    asa injura blogerii ???….
    ….bagu-te in blogroll !!! :)))))))))
    mi-as face blog…dar nu prea stiu cum ….o sa ma „docomentez”!

Lasă un răspuns

