Imi pare rau, nu mai pot merge la meciurile echipei FC Maramures. Ne revedem in liga a II-a!

Dupa ani multi in care nu am lipsit de la niciun meci disputat pe teren propriu de echipa FC Baia Mare, in acest sezon am calcat doar de doua ori pe stadion. Am avut si ghinion pentru ca am asistat la doua partide de 0-0, care au durat parca o vesnicie. Nu mi-a placut cum joaca echipa, nu mi-a placut linistea de pe stadion (la unul dintre meciuri cred ca au fost vreo 50 de spectatori), nu mi-a placut ca nu mai exista galerie, de fapt nu mi-a placut nimic. Nici FC Maramures Universitar nu ma reprezinta, desi pot intelege intr-o anumita masura ca FC Baia Mare avea sanse mici de salvare de la disparitie.

In consecinta am decis sa nu mai merg la meciurile pe care FC Maramures Universitar Baia Mare le joaca in liga a III-a. Eu sper sa ne revedem cat mai curand in liga a II-a.

 

Acest articol a fost publicat în Sport și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Imi pare rau, nu mai pot merge la meciurile echipei FC Maramures. Ne revedem in liga a II-a!

  1. robbie spune:

    nu esti singurul care face acest lucru. din pacate, precum a fost si anul trecut, media spectatorilor pe „Viorel Mateianu” nu o sa creasca foarte mult in liga a II-a. anul trecut se strangeau mai mult de 500-600 de spectatori doar la meciuri precum a fost cel cu UTA Arad.

    cat despre promovare, sanse exista. importante vor fi pregatirea din pauza competitionala (care iarna trecuta nu a existat pentru FC Baia Mare) si mentinerea linistii in cadrul echipei.

  2. Mircea Pauseniuc spune:

    ….mi-ai luat „vorbele din gura” !
    …am vazut doar o repriza (meciul cu Zalaul) din acest tur de campionat…… n-am rezistat mai mult…..o atmosfera de lehamite,un „decor” anost si un meci tern,plictisitor, iata caracteristicile unei partide care m-au facut sa nu mai vin pe stadion.Prefer sa ma duc sa vad un meci din liga a-IV-a unde exista mai multa animatie atit in teren cit si in afara lui. Oricum le doresc baimarenilor succes in retur si sa dea D-zeu sa reuseasca promovarea ! Ii voi urmari si in continuare ,dar numai in presa….desi …nu se stie,poate microbistul din mine se va razvrati ,si voi mai merge macar la un meci !

Lasă un răspuns

