Norocul Romaniei este mai mare decat ghinionul. Jucam in semifinalele CE cu Suedia!

Nu stiu care ar fi unitatea de masura pentru ghinion si noroc, dar cred ca la CE de handbal feminin tricolorele sunt norocoase. Le-am pierdut pe Cristina Varzaru si Paula Ungureanu, dar Spania ne-a ajutat sa ajungem in semifinale dupa ce a batut Rusia. In plus vom juca pentru un loc in finala cu Suedia, echipa tare, dar oricum mai abordabila decat Norvegia. Azi avem un meci de antrenament cu Rusia pe care ar trebui sa-l castigam, doarece fetele au acum moral de invingatoare.

Acest articol a fost publicat în Sport și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Norocul Romaniei este mai mare decat ghinionul. Jucam in semifinalele CE cu Suedia!

  1. eumiealmeu spune:

    in ceea ce priveste acest campionat, am o abordare deloc detasata. chiar as vrea ceva mai mult decat banalul / asta oricum am reusit / dar am impertinenta sa/mi doresc un miracol pentru fete. ma impresioneaza ca au o alta abordare psihologica; noi, de obicei, cadem psihic dupa orice musca pe care o vedem zburand pe langa noi, iar ele acum, cu minge in fata, cu picioare rupte, cu maini ranite, s/au mobilizat ca niste adevarate zmeoaice / sa folosim termeni romanesti, da?
    oricum, am emotii caci vreau sa fie bune pana la capat. pentru ele! si/ar fi o lectie buna pentru alte sporturi ale noastre in care mult zgomot pentru nimic…

Lasă un răspuns

