Cand TOTO apara tot, Romania castiga bronzul la CE

N-am putut scrie nimic despre meciul cu Suedia si recunosc ca eram sigur ca vom pierde si finala mica de la CE de handbal feminin cu Danemarca. Din fericire m-am inselat amarnic si fetele au castigat cu 16-15 dupa un meci dramatic. In atac am jucat slab, dar apararea a fost beton in frunte cu Talida Tolnai „TOTO”.  Cred ca puteam obtine mai mult la acest CE (adica argintul), dar si mult mai putin (adica nimic). Au fost superbe imaginile de la final cand toate fetele plangeau de bucurie…Poate ar fi cazul sa nu fiu ipocrit si sa recunosc ca am avut si eu lacrimi in ochi.

Acest articol a fost publicat în Sport și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

