Am incercat sa ma opun, dar n-am avut succes. Avem un nou membru in familie!

Este o broscuta testoasa foarte mica, pe care o cheama Flavia. N-am avut in viata mea niciun animal in casa si nici nu mi-am dorit. Am incercat si acum sa ma opun achizitionarii broscutei, dar n-am avut succes. De fapt nu cred ca poti refuza un copil. Nu stiu de ce, dar presimt ca este doar inceputul…

Acest articol a fost publicat în Universul copilariei și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Am incercat sa ma opun, dar n-am avut succes. Avem un nou membru in familie!

  1. hermanvlad spune:

    :)) Bine ca nu ii altceva mai… paros.😀

Lasă un răspuns

