N-a fost invitat, n-a cuvantat, n-a fost huiduit, nu i-am simtit lipsa

Vazand o declaratie a lui Traian Basescu pe Realitatea TV, mi-am dat si eu seama ca presedintele nu a facut nicio urare romanilor la trecerea dintre ani. Basescu zice ca n-a cuvantat pentru ca nu a fost invitat de niciun primar sa o faca. Sigur ca este o declaratie smechereasca, dar poate ca este intr-o oarecare masura si adevarata. Macar au fost evitate niste huiduieli jenante la trecerea dintre ani. Din partea mea domnul presedinte poate sa stea linistit ca nu i-am simtit lipsa in noaptea de Revelion. Dar de Boc mai stiti ceva?

foto: presazice.wordpress.com

Acest articol a fost publicat în Politica și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

