Am intalnit o banca putin mai prietenoasa

La fel ca majoritatea cetatenilor si eu sunt de parere ca bancile din Romania incearca sa jupoaie si pielea de pe tine. Banca Romaneasca, la care am uncredit ipotecar, mi-a transmis insa o mica dovada de prietenie la inceputul acestui an. Din proprie initiativa mi-a redus dobanda lunara cu vreo 3 franci elvetieni (de altfel o moneda dezavantajoasa acum pentru credite). Nu este mult, dar putea cred sa nu faca acest gest, pe care l-a mai facut si anul trecut. Tinand cont ca si angajatele sucursalei unde platesc rata nu sunt acre si ma ajuta sa licitez cel mai bun curs de pe piata pentru francul elvetian, consider ca dintre toate relele, am ales un rau ceva mai mic.

Acest articol a fost publicat în De prin oras și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

