Romania pitoreasca: drumul Baia Mare – Dej

Nu stiu cum ar fi descris Alexandru Vlahuta drumul Baia Mare – Dej, dar mie nu mi-a lasat amintiri prea placute. Am avut niste treburi in Cluj si drumul l-am facut cu masina personala. Daca despre soseaua Dej – Cluj Napoca nu am ce comenta, in schimb de la Baia Mare pana la Dej trebuie sa te inarmerzi cu rabdare si sa ai mila de masina ta. In afara faptului ca este stramt si neluminat, drumul este plin de gropi in aceasta perioada a anului. Oricat ai vrea sa le ocolesti, nu reusesti prea mult, mai ales daca te prinde si seara pe drum. Politistii nici nu prea are rost sa instaleze radare, pentru ca trebuie sa fii inconstient sa mergi cu viteza mare. Daca tin eu bine minte Mircea Man si parlamentarii maramureseni s-au laudat cu mai multa vreme in urma ca lucrarile de modernizare a drumul uiBaia Mare – Dej vor incepe in martie 2010. Uite ca atrecut deja aproape un an si nu s-a intamplat nimic. Ma mai intreb doar de ce o fi mai important drumul Baia Sprie – Barsana decat Baia Mare – Dej.

Acest articol a fost publicat în Romania pitoreasca și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

