Si totusi cum a ramas cu banii de la CFR Cluj, pentru Paul Batin?

Am prins ieri la tv finalul meciului Astra Ploiesti-CFR Cluj 1-1, si m-am bucurat cand am vazut golul marcat de Paul Batin. Sper ca Paul sa primeasca din ce in ce mai multe sanse, si sa devina un jucator important pentru clujeni. Vazandu-l in tricoul CFR-ului, mi-am adus aminte de scandalul provocat in 2009 de transferul sau de la FC Baia Mare la CFR. Imi aduc aminte ca s-au incasat pe el vreo 40000 de euro cu care li s-a inchis gura jucatorilor ramasi, care erau neplatiti de mai multe luni. A mai fost vorba si de imprumutul a 4 jucatori, din care nu stiu daca s-a materializat ceva in afara de Alin Bota.

Cea mai tare faza a fost aceea ca CFR va mai vira in contul clubului FC Baia Mare parca 100.000 de euro, daca Batin va fi pe foaia oficiala a clujenilor la 10 meciuri oficiale. Sincer nu mai stiu daca era vorba de anul urmator, sau de cei 5 ani de contract pe care ii avea Batin cu CFR Cluj.

Desi FC Baia Mare s-a desfiintat, eu nu pun la indoiala cinstea conducatorilor de la CFR si stiu unde a ajuns sau va ajunge aceasta suma. Fiind vorba de bani virtuali, precis este o echipa cu numele FC Baia Mare la jocul „Hattrick” si „proprietarul” acestei echipe va da lovitura, daca Batin continua sa impresioneze la CFR.

Acest articol a fost publicat în Sport și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Si totusi cum a ramas cu banii de la CFR Cluj, pentru Paul Batin?

  1. thr8 spune:

    CFR a egalat norocos pe Astra. Din punctul meu de vedere n-o sa mai prinda nici macar locul de Europa League in aces sezon.
    Azi citeam ca fundasul Cadu care e si capitanul echipei a declarat ca a venit la Cluj doar pentru bani. Asta in cazul in care cineva mai credea ca jucatorii de la CFR sunt mai mult decat niste mercenari. A mers cat a mers dar am reusit sa-i „romanizam” si pe strainii de la CFR cu proastele obiceiuri din Romania fotbalistica: trasul de timp, simulatul, injuratul arbitrului, injuratul coechipierilor, etc.

Lasă un răspuns

