Pensionari baimareni care se umilesc pentru un ziar gratuit

In aceasta saptamana am trecut in trei zile consecutiv la ora 17 prin Piata Millenium (Centrul Vechi) din Baia Mare. In prima zi am observat doua grupuri destul de mari de pensionari adunati la un loc. Nu stiu de la ce ora asteptau acolo. Erau imbracati saracacios, nu prea vorbeau intre ei si pareau preocupati si nerabdatori. Era clar ca nu se adunasera sa socializeze, ci asteptau parca cu infrigurare ceva, insa nu mi-am dat seama ce. In ziua a doua situatia a fost aceeasi, doar ca mi-am dat seama in sfarsit ce faceau acei pensionari. Toti asteptau cu infrigurare sa soseasca „Adevarul de seara”, ziar care se distribuie gratuit in doua puncte diferite din Centrul Vechi.  In ziua a treia m-am nimerit in zona tocmai cand a sosit masina cu ziarele si am vazut cu cata rapiditate si-a luat fiecare ziarul si a plecat grabit spre casa. Stocul s-a epuizat foarte rapid, pentru ca au fost unii care au luat, nu stiu de ce, cate doua s-au trei numere.

Sincer sa fiu nu mi-a placut deloc ce am vazut si desi aveam aparatul foto la mine, nu m-a lasat inima sa fac o poza pensionarilor, care asteptau umili sa prinda un ziar gratuit.

Acest articol a fost publicat în De prin oras și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

