Despre Minaur? Adio si n-am cuvinte!

Imi este din ce in ce mai greu sa scriu ceva despre Minaur. Daca si Minaur a ajuns sa retrogradeze, inseamna ca sportul maramuresan a murit putin. Acum a sosit scadenta pentru toate erorile facute in ultimii ani la acest club de legenda in sportul baimarean. N-am chef sa dezvolt subiectul acum, dar o voi face in perioada urmatoare. Desi am anticipat inca din iarna deznodamantul, trebuie sa recunosc insa ca nu ma pot inca obisnui cu ideea ca Minaur a retrogradat.

Oare asta este echipa, pentru care cu multi ani in urma am platit la Timisoara 100 de lei foarte vechi pe un bilet in loc de 10 lei, cat costa in mod normal, si nu am vazut decat o poarta (stand pe scarile unei sali arhipline)?

Oare asta este echipa la meciurile careia intram in sala la ora 9 desi aveam legitimatie cu loc, si partidele incepeau la ora 11?

Cu siguranta, nu!

foto: emm.ro

Acest articol a fost publicat în Sport și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Despre Minaur? Adio si n-am cuvinte!

  1. Pingback: Despre Minaur? Adio si n-am cuvinte!

Lasă un răspuns

